Jag räknar dagar och hoppar över tisdag

Om två dagar fyller jag år något som enbart ger mig ångest. Jag känner inte för att fylla år, inte alls varför vet jag inte..Kan man inte bara hoppa över en dag? Hela jag är i total obalans just nu, så därför ska jag ta ta tag i både träning och kost idag och några veckor framåt.. Detta håller inte, behöver lite balans. Det finns så många måsten hela tiden och jag vill bara åka lååångt långt bort men så fungerar det inte. Det är bara att ta tag i sig själv..Ska faktiskt göra lite bulgur nu till jobbet, insåg att jag inte börjar fyra utan kvart i fem, wiho!!

annars åker jag till skåne om fem dagar, jag längtar faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0