Jag skulle kunna skriva en hel roman om kärlek inatt

Jag har fått bröllops feber, någon mer?

Jag har följt hela bröllopet under hela dagen och kvällen, jag har gråtit massor och skrattat. Herregud vad vackert!! Höjdpunkterna var lätt när paret sa ja till varandra, när Daniel fick tårar i ögonen, när han höll sitt tal som verkligen kom ifrån hjärtat och när hans pappa hade tal. Så fint!

Daniel sa något i stil med att kärleken var viktigast och rätt har han. Såg ett reportage om hur man visste att man har träffat den rätte , svt frågade Darin och han sa: "Det vet man när man har träffat den rätte". Jag vill säga att det är sant, så sant som det kan bli. Det finns inget bättre än att vara kär, att älska någon och att bli älskad, det känns i hela kroppen. Man fylls av en lyckokänsla, ett rus. Och när man är långt ifrån varandra så gör det ont att sakna men man får tid att längta mycket. När man blir fylld av en lycklig känsla bara av att titta på personen, när man har roligt ihop och skrattar.. Ibland är kärlek så bra.

Nu längtar jag efter att 12 dagar ska gå fort.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Ringen på bilden i din header är helt underbar! Jag har sökt efter den överallt men den är slut vart jag än frågar! Lycko dig! :)

2010-06-20 @ 23:25:06
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0