Jag vet inte var jag ska börja

Jag vet inte var jag ska börja, jag vet inte om jag ens orkar börjar. Jag lever på rutin, på tanken att jobba alla timmar om dygnet som går, allt för att få tiden att gå och för att få mindre tid till att just det, fundera sönder alla tankar som finns. Om hur allting kunde varit annorlunda, hur jag har slängt mig in i saker som jag velat och offrat allting, för mycket. Jag vill säga att det är värt det, både usa och min utbildning för det är två saker jag verkligen har velat göra för min skull, mina drömmar. Men varken drömmar eller pengar gör mig lycklig. Eftersom jag faktiskt är en äckligt positiv människa så försöker jag se hoppet där finns, efter mörker kommer ljus. Jag vet att det här är annorlunda, men jag vet också att om vi vill så klarar vi även det här, jag fortsätter iallfall att hoppas. Och är detta det sista så kommer jag alltid ha en sparad plats i mitt hjärta, åt just dig.

För risk för tråkiga, sorgsna inlägg så blir det inte så mycket bloggande...nu blir det sängen för imorgon är det jobb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0