Om att aldrig vara nöjd

Jag får ofta höra av mina nära att jag aldrig blir nöjd. Ibland är det negativt ibland positivt. Ibland är jag nöjd men får det att låta som något helt annat.. Men jag är aldrig helt nöjd med något när det gäller mig själv, jag vill hela tiden förbättras, förändra och lära mig något nytt. Jag har flyttat hemifrån direkt till USA ensam och sedan direkt till Norrtälje ensam. Jag har ett år kvar på min utbildning och det kliar redan i fingrarna, jag hoppas på att läsa danska och kanske engelska med affärsinriktning om jag får tiden. Jag har ett nytt jobb, jag vill hitta ett bättre jobb som ger mig mer av utbildningen. Jag vill flytta in till Stockholm den sista tiden, jag vill få en bra praktik plats i malmö eller köpenhamn, jag vill flytta till skåne igen. Jag vill bli nyttig igen, vältränad och fylld med positiv energi. Men mest av allt vill jag ha tillbaka människan som betyder otroligt mycket för mig.

Jag vet att jag vill för mycket, allting kommer inte kunna bli som jag vill. Men drömma kan man alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0