And the weekend was so good

Underbara människor.

I fredags blev det mys kväll hos mig med Peder och Sosso, vi såg bröllopsfotografen:) Sen i lördags fyllde Peder 21:D Så vi åkte till Lina först och fixade Saras hår, handlade det sista och sen åkte jag hem för att göra en jordgubbstårta.. Tårtan blev fin, packade ner lite saker sen åkte jag hem till Peder igen. Vi fixade med allt och åt tårta såklart! Tjejerna kom senare och sen blev det mat, dricka, spel och massor av prat, hur trevligt som helst! Tänkte tigga till mig lite bilder imorgon, får bli mer bloggande då.. Men hur som helst var dagen och kvällen mycket lyckad! Taack tjejer!:D

Nu blir det sängen, praktik imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0