Im so tired but I like it so its okey

Praktiken is killing me, är helt slut när jag kommer hem..

Men dom senaste två dagarna har jag träffat Sara, i söndags kom hon hit efter jobbet sen pratade vi massor, jag packade upp och sen lagade vi mat. Sen igår började min praktik på Gina Tricot, känns verkligen rätt och alla är trevliga. Efter praktiken hämtade Sara mig, vi körde och handlade lite inför lördag, var nog på citygross en hel timme haha. Vi skulle också ha kollat gymmet och solat men båda var helt slut så vi åkte hem istället.. Hem, packa ner lite saker och sen somna intill X, mysigt :)

Idag har jag haft praktik hela dagen och nu ligger jag i soffan helt död.. en dusch och sen en säng känns inte helt fel just nu.. Tänkte förrresten börja lägga in en dagens outfit varje morgon, kommer bli neutralt på praktiken.. Måste helt ha Gina kläder eller neoutrala kläder. Imorgon ska jag luncha med Emma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0