Sometimes we can´t have it all

Sista dagen på första lian avklarad! :) Känns lite tråkigt faktiskt. Efteråt var jag helt död, en kopp kaffe och lite sömn på bussen gjorde allting värre. Släpade mig inom systemet, en flaska rosé vin CHECK! Sen iväg mot gymmet, jag ville bara hem och lägga mig i soffan men sen tänkte jag på veckans intag av socker och drog mig dit. Dumt gjort! Min fot ville inte idag, fick springa kortare tid vill ju inte slita upp det igen. Och nacken var paaaj! Så blev mest sjukgymnastik, alltid något!

Lite godis till middag har jag fått ner, bra där.. Har precis hoppat ur duschen, ska fixa håret, slänga på mig lite kläder och sen ikväll blir det vin! Antagligen ganska lugnt eftersom vissa ska jobba imorgon och min buss går härifrån halv åtta imorgon... Så nu ska jag fixa håret, springa runt i trosor och sjunga till happy music!









Mindre snygga skor men ACK så sköna att springa i! Känns bra att mina träningsbyxor sitter löst också, im on my way!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0