You make me happy

Idag är jag helt slut, jag är helt slut varje dag. Jag känner mig rent av osocial varje dag, men lian is killing me! Idag vaknade jag i halv panik, insåg att FAN jag ska gå om 15 min.. Som tur är så behöver jag bara slänga på mig understället och lite kläder över, sen springa till bussen. Jag hann, jag var t.o.m tidig! Det ni!! Hann med bussen till jobbet, ja då börjar det tjuta i bussen och vi stannar mitt ute i INENSTANS, tillslut kunde vi köra vidare så kom till lian. Sen har jag sprungit mellan bake off, kassan och frukt och grönt hela dagen, varierat är bra! Efter jobbet gick jag direkt till gymmet.. OKEJ, jag råkade gå inom H&M.. och bli fattig. Men tränade iallafall 40 minuter på löpbandet, 30 sprang jag och 10 gick jag. Gick hem i SNÖ stormen.. och sen har jag typ dött..

Har så mycket att göra men ingen ork, min lia rapport, diska, packa... you name it! Istället ska jag krypa ner i sängen med Carolina Gynnings bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0