En av veckans outfit

Ser ni hur ljust mitt hår är?
Det har jag min kära släkting att tacka.



Skinnjacka H&M
Sjal minns inte..
Skjorta Ralph Lauren
Jeans Tommy Hilfiger







Har halft panik just nu, har precis tryckt i mig mackor med sylt.. mindre bra. Träning vill jag inte ens prata om men har lyckats gå ner ett kg iallfall. Stress kallas det.. Sosso kommer imorgon, jag har hunnit plocka undan en del får ta resten ikväll, behöver göra klart lite skolarbeten ikväll, behöver ut och springa imorgon, hinna städa innan Sosso kommer.. FAN! haha:) Nu ska jag iallfall kleta på lite smink, på med arbetskläder och sen cykla mot jobb till halv elva..

and I just want to say, got damn it I love you.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0