I have too many dreams

Jag har drömmar, drömmar som lär bli sanna en dag och drömmar som aldrig lär bli sanna. Jag vill så mycket ibland, för mycket att jag inte vet vart jag ska sätta stopp. Jag driver mig själv till vansinne ibland, jag jobbar all min lediga tid, hinner med skolan och nu vill jag försöka trycka in träningen också. Jag förstår mig inte på människor som säger att allting är så svårt. FÖR om man har viljan så kan man allting, då kan ingenting stoppa dig.

Jag vill ha min egen lilla inredningsbutik med små söta annorlunda saker en dag, om det blir av kan bara tiden utvisa. Nu ska jag krypa ner i sängen, har mitt fina svarta nattlinne på mig som jag totalt älskar. Imorgon blir det, en powerwalk, ett blodprov, posta mina sista brev till antagningen, fixa csn, boka av mötet, ligga i solen och få färg. En hel del helt enkelt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0