Jag ska aldrig mer säga sanningen till någon som saknar förmågan att förstå

Idag lyssnar jag på Melissa Horn, äter solroskärnor, pluggar och försöker städa lägenheten. Jag känner mig totalt omotiverad. Jag har haft en bra helg, film mys i fredags med Harry Potter och mycket godis. Sen igår satt jag ute hela dagen i solen, snacka om att humöret höjdes rejält! Och sen kom Alexandra hit, vi gjorde oss iordning och sen blev det en cider i solen innan vi åkte till Thereses 25 års fest! Hade jätte trevligt :) Vi åkte hem rätt tidigt, blev en runda inom mig sen mobergs ett tag tills vi gick hem och somnade i min säng.. Vi hade nog druckit lite mer än vad vi trodde, men det hör till!

Nu ska jag faktiskt städa lägenheten, sen slå på en film och ha myskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0