It´s good to be strong and have dreams

That´s how I survive.
Måndag har varit tröttsam och seg. Jag funkar inte utan kaffe. Praktik, ont i magen, span på fina klänningar som jag vill ha i garderoben eller varför inte på min ny fina vita häst( klädstång). Råkade ju handla på mig en sån sist jag var på ikea den ska stå prydligt i min nya lgh och är Sara snäll kanske hennes fina plagg får en liten hörna! PIMPAD ska den bli, glittrig och baaara tjusiga saker sen om det betyder att jag måste ta med mina finaste saker 65 mil bara för att det ska bli snyggt, det är bara att gilla läget. Ni ska få ett inlägg imorgon med tjusiga klänningar som jag gärna skulle pimpa min klädstång med!

Annars så vill jag för mycket alltid. Det är så jag funkar, jag tänker mycket, planerar och drömmer. Som till våren ska jag läsa mer matte, kanske lite affärsengelska och hitta en grym praktikplats där jag vill jobba efter juni. Sen vill jag jobba massor, åka någonstans typ PARIS en weekend och bara shoppa loss eller kanske LONDON? Till hösten har jag något nytt på g som kommer ge ganska bra extra cash varje månad om 1,5 år. Eller så kanske det blir mitt framtida yrke, who knows? Sen mitt i den här röran ska jag också flytta hemifrån helt.

Ibland vill jag för mycket men drömma kan man alltid göra det är det som driver mig!

En outfit från igår. Skinnjacka (trotsar den äckliga kylan!), päls (i love), silver halsband, olivgrön skjorta, tights och mina över snygga stövlar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0