When life is going good

Tisdag. Andra dagen på Lian på POLARN O. PYRET där jag förövrigt redan trivs som fisken i vattnet! Idag blev det ingen sovmorgon istället fick jag massor gjort har hunnit plugga lite, åka och byta däck vilket tog tid eftersom jag såklart behövde nya däck.. living the dream! NOT! Och sen var det ngt annat skit som inte funka så blir att åka dit igen, jag som älskar det. Bilar är något jag inte kan ett piss om eller vill lägga tid på, det ska bara funka och gör det inte det så är det någon som blir nerringd.

Ínnan praktiken blev det denna outfiten! Halsduk lånad av mammi, skinnjacka, svart linne och svart kofta, mina nya coola byxor och låga stövlar på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0