Seriously get over yourself

Jag är så trött att jag skulle kunna somna direkt.

För på tisdag åkte jag till Norrtälje, på tisdag kväll skickade Emma sms och det slutade med att jag en timme senare satt på bussen mot Uppsala. Blev lite mat, godis och mycket prat! Sen igår åkte vi hit, lite skola och sen har det bara varit FLYTT FLYTT FLYTT. Och samma sak idag, men nu är det helt klart. Besiktning imorgon bara!

Imorgon blir det Örebro och bo hos Emma E hela helgen ska bli hur kul som helst! Och sen hinna träffa Sofia ( usa kompisen) också är ju pricken över i:et! :D Söndag åker jag till Uppsala för att spendera en vecka hos Emma. Blir mycket plugg, många promenader och många små utflykter! Det gillas! :)

Kände att jag behövde lite onyttigheter för att kompensera allt slit.. Behöver jag säga att löparskorna åker på nästa vecka?





Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar vara söt och snäll tjej :P

Kolla gärna in våran blogg xD

Pussar och kramar<3

2010-11-03 @ 21:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0