Sometimes we can find some really good things

Jag har aldrig gillat andras gamla saker, neeeeever. Men det finns så mycket coola saker att fynda och i bra skick! I lördags åkte jag med Mormor till Erikshjälpen för att lämna lite kassar med gamla kläder, istället för att slänga så kan man ju lika bra skänka? Iallfall så tog vi ett varv innan vi gick, där fanns några guldklimpar verkligen men också världens trashigaste saker. Jag lyckades komma hem med en kavaj, ett skärp och en väska. Så nu är mina negativa tankar om secondhand som bortblåsta.. FAST jag skulle dock aldrig köpa något som är för hudnära.. mindre fräscht!

Så vad tycker ni om mina fynd?
Kavajen är en ridkavaj, gillar speciellt att den är insydd snyggt därbak och siden kragen. Kan man lätt matcha till stövlar, en snygg stor halsduk och en stor väska.
Skärpet är smal och glansigt, passar till det mesta! en snygg accesoar!
Väskan är från Esprit och är som ny, väldigt bra kvalitet. Tycker extra mycket om små detaljerna och formen! Och den går ju att använda till allt!












Kommentarer
Postat av: Elina

Pauline!

Nu kommer du att bli ännu snyggare än vad du redan är! Känner du till Röda Korsgården i Norrtälje, där finns också mycket second hand osv. kram Elina

2010-10-04 @ 12:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0