There is no love like this love

Jag skulle kunna skrika, skrika rakt ut! Det finner sig en enorm lättnad över hela mig. Denna helgen har varit fabolus på många sätt och ändå har jag bara haft en lugn helg. Fredag med Lotten på nova och idol, film och Gino med Peder. Gino är gott, gino är gi och enkelt. Massa frukt, riven choklad, in i ugnen och ät med turkisk yoghurt till! Min lördag bestod av Lund i det fina vädret med Peder och nova på det. Kom hem med en svart tröja, snygg! Och på kvällen klippte fina Lina mig och sen bjöds det på middag hos mina föräldrar, stekbord och vindruvor (chips) efteråt framför "Man on fire", såklart med ... brevid.



Scarfs new yorker, jeansskjorta h&m barnavdelningen, byxor köpta i turkiet, converse.väska esprit och skinnjacka från h&m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0