Behöver jag säga något mer?

Jag tror bilderna visar själva. Im back on track just nu iallfall tack vare alla underbara människor i mitt liv.

Vad jag egentligen vill säga är att det är inte värt det, inte någonstans. Jag är långt ifrån klar med detta men jag är åtminstonde halvvägs idag och jag förstår inte hur jag kunde låta mig själv må så dåligt. Det var någon som sa till mig att det finns tre olika steg, steg ett så är man kvar i allting och ser ingen återvändo, i steg två börjar man tänka och fundera om allting och i det sista steget börjar man inse vad som har hänt och hur man ska gå vidare. Det känns skönt att säga att jag är på sista steget och om jag klarar detta så kan jag klara allting hur svårt det än är! Dock har några underbara personer i mitt liv hjälpt till extra mycket, käärlek till er!

Jag bryr mig inte om någon tycker att jag inte borde skriva något om detta här, jag har ingen anledning till att dölja det och om någon annan kan få upp ögonen och förstå av detta så är det värt allt!











fyra kilo plus och det var längesen jag mådde såhär bra!

Kommentarer
Postat av: Sofie the best

SNYGGA DU

2010-09-26 @ 18:01:05
URL: http://intesomnii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0