Hey sunshine

Jag måste säga att jag älskar min lägenhet ganska mycket, den är så mysig. Tända ljus överallt, en filt och en bra bok gör min kväll ikväll. Precis varit ute på en kvälls runda med Melker och innan idag har det varit spring mellan hyresföreningen och skolan fram och tillbaka flera gånger.. 3 timmar tog det innan allt var klart! Csn pappret blev påskrivet och allting med lägenheten löste sig. I´m happy! Ska skriva på allting i slutet av veckan, då blir det utflyttning siste oktober och till våren blir det delad lägenhet med en tjej från klassen januari-mars.. Sen är det lia 7 veckor, 3 veckor skola sen examen. Hur sjukt är inte det? Tiden kommer ju springa iväg!

Och som pricken över i:et så blir det nog en resa med Peder nästa år, jag gillar! Tur att vi båda vill så mycket och är lika galna till att säga ja till allt tokigt vi kommer på! ;)



We make it through
and I hope you are the one I share my life with


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0