I´ve got my power back

Yes I did. Ryskan går fint men mycket plugg.. Hej helgen! Allt annat flyter på och imorgon ska jag skissa på rummen på pappas jobb. Kommer bli hur bra som helst! Veckan har varit full med olika saker, Ullared två dagar med klassen och lite skit kom jag hem med iallfall sånna bra att ha saker! Sen igår blev det utgång på Vg nation i Lund med Peder, Ida och Ida, nation är galet fuck malmö säger jag bara! Haha massa bytisar och tokiga människor! :) På kvällen somnade jag och Peder gott i min säng och idag har vi power walkat 80 min, jag har pluggat, städat och lagat mat..

Imorgon blir det träning vid tio, städning, skissning, plugg, fotbollsmatch och filmkväll. Gonna be great! :) Det är hårdsatsning för mig och Peder nu för nästa år SKA vi springa tjejmilen i Sthlm. Så mindre alkohol, mer träning och nyttigheter. I like!

Vet att ni gillar mitt hål på knäet.





I´m happy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0