Mysiga mysiga söndag

Haft en super bra dag med Elin blev Ikea där vi shoppade lite, kom hem med nya vinglas, lite doftljus och en ny sallads skål. Bilder kommer imorgon! Sen idag har jag varit ute och gått, träffat Jerry en stund och nu är det mys kväll hemma. Det behövs ibland, en bra film, tända ljus, pyjamas, täcke, cola, dipp och grönsaker, en bra bok och bara inte röra sig en meter. Det är som rehab, otroligt skönt och behövs ibland.

Jag skulle kunna skriva en hel bok om alla tankar jag har, ibland kanske det vore det bästa. Små tankar som man ibland får som man vill säga men inte borde, som skadar men än gör nytta. Idag eller imorse är väl rättar rätt ord, så var jag och Melker ute och gick så mitt i allt flyger en citron gul fjäril förbi, nu måste jag nästan göra min tatuering..Att man är fri och med sina vingar kan man flyga vart man vill..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0