I like it like it is

Like på dom senaste dagarna, jag är glad och befinner mig nog i en slags bubbla..
Iallfall så blev det myskväll igår, tidig morgon och har fått hur mycket som helst gjort!! Varit ute och gått med Peder i 1,5 timme, pluggat, varit med hannes på trumlektion, varit hos Emmas mamma och lekt med världens sötaste små valpar, varit på Nova med Ella och Hannes och nu är jag helt slutkörd. Men lite lillebror och kusin mys är alltid bäst!

Imorgon ska jag fixa min lia plats klart, ut och springa på morgonen och sen ta dagen som den kommer. Har en skol bok att läsa ut, en bok som verkligen får mig att fundera massor.. Vilket betyder att den tar fem år att läsa ut. Analysera, analysera mera.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0