When the sun doesn´t shine, you have to shine

Har legat sjuk i soffan halva dagen, försökt plugga en del. Tagit tag i mig själv och åkt ut och köpt ett headset till lektionen jag hade idag, ryska på internet! 1,5 timme varje måndag, svårt verkar det vara men ska göra mitt bästa så i veckan blir det hårdplugg tänkte faktiskt ladda ner någon ljudbok där man kan lyssna på uttal osv. Det svåra blir nog bokstäverna, herregud. Men vill man så kan man!

Råkade springa in på H&M och få med mig lite nya hårtofsar och en ny grön genomskinlig skjorta som jag tänkte ha till mina svarta jeans som ni ser nedan.. Eller i stoppad i ett par blåjeans och ett smalt skärp till.. Borde ta tag i tvätten nu och packa lite, åker ju iväg imorgon..



Vi kör GI hemma nu, gott! Pastasallad(fullkorn) med lax och mozarella.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0