Det finns ingenting som jag inte klarar av

Dom orden har gått runt runt runt i mitt huvud de senaste snart fyra veckorna... Har inte skrivit här på hela sommaren, herregud vad mycket som har hänt.. Framförallt har jag jobbat heeela tiden, bra pengar iallfall. Och efter fem år är min andra hälft borta. Men jag kan. Den senaste veckan har jag varit på två lägenhetsvisningar, fyra till väntar nu ska jag flytta så är det bara. Ett nytt jobb hade inte heller suttit fel, dock fått fler timmar på mitt nuvarande, positivt!

Ibland spräcks lycko bubblan man lever i men nu tänker jag skapa min egen med mig själv. Ber halft till vem som än finns där uppe att jag får jobba nästa vecka, min röst vill inte fungera och med en envis läkare blir jag hemma en hel vecka till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0