Ibland kan en sak göra en hel dag

Det var precis att jag lyckades gå upp imorse jul handeln och att knappt vara ledig har dööödat mig lite grann. Blev ett pass på klostergatan först, blev påmind om saker som jag inte ville. Vissa förstår inte när det är inte är läge för 20 frågor helt enkelt. Tittade på klockan halva dagen, tillslut var det dax för nova och jobb där. Skrattade mig igen kvällen med min kollega. Herrejävlar vad jag kommer sakna Nova personalen. Fick ett samtal idag som gjorde min dag, ibland kan något positivt lyfta allt. Mer om det imorgon;) dödade sista timmen till att hänga om rean, ställer frågan varje gång. Varför startar jag världens projekt när det är en timme kvar?! Fick stressa, blev klar och det blev super!

Efter jobb fixade jag det sista inför imorgon, hämtade sara, hämtat saker hos mig och fixat hemma hos henne. Blev bra:) gjorde pannacotta till imorgon också så får hoppas den blir lyckad! Känns inte som nyår imorgon kan vara för det är en lördag., en sak vet jag iallafall vi kommer ha riktigt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0