Underbara jul helg

Jag har haft den bästa jul helgen på länge. Världens bästa släkt och vänner har jag spenderat den med. Igår var det juldagen och det var ju tvunget en repris på Tegnérs i år igen eftersom förra året var så lyckat. Detta året slog förra året stort. Efter en pyjamas dag hos mina föräldrar fixade jag till mig och så blev det förfest hos Josse. Bästa på länge, många fina vänner och efter några glas vin gick alla totalt lööös! När det var dags att dra vidare var vi rätt slut efter all dans men taggade!! Dansade några timmar på tengan, träffade många kända ansikten där alltid kul:) blev hyfsat tidig hemgång och somnade direkt i josses soffa..

Trots utgången var jag pigg när det var jobb halv åtta imorse. Rea!! Vi förväntade oss mycket och det blev kaos! Riktigt kul:) lagom död efter. Blev middag hos mormor med kusinerna och familjen.. Sötaste ville var så trött att han höll på att somna i efterrätten, så istället halv sov han i min famn. Kom på mig själv idag, är inne i en " hej, jag blir rörd till tårar av allt" när ville hade lärt sig en ramsa som mamma har sagt till honom någon enstaka gång. Han kunde hela utantill och det lät så sött när han pratade, då blev det världens grej plötsligt.. Haha känslor är knasiga ibland.

Skulle sova tidigt ikväll, gick inte så bra en varm dusch, pyjamas och nerbäddad i soffan fastnade jag framför " den där Mary" och sen var det kört.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0