When you have a..

Really bad day. Inte för att jag har haft det på ett tag. Men vad gör jag då?

Är dramatisk. Sätter upp håret i en hög tofs och går till jobbet för känner mig som ett fjantigt dagis barn i det. Målar naglarna i det fulaste nagellacket jag har bara för att sticka ut lite extra. Lyssnar på hög musik i min lägenhet, dansar runt i trosor och sjunger. Skickar störiga sms och tvingar mina vänner till något galet på helgen eller något annat spontant och helt utflippat. Skrattar en hel dag på jobbet. Allt bara för att jag kan. En sån här dag känner jag mig som Björn Gustavsson, ni vet när Catrin gjort slut så ska han göra sina heta röror igen bara för att han kan!

Det viktigaste att att ta hand om sig själv i första hand för att kunna ta hand om andra. Lägga sin energi på personer som ger positiv energi tillbaka. Och ta hand om det man har, det viktigaste man har.

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0