Work hard play hard

Ni vet den känslan när man har jobbat hårt för att få något? Hur underbart det är när allt släpper, när allt hårt arbete lönar sig. Jag svävar på moln. Efter en fruktansvärd höst fylld med sorg och tårar som skulle kunna skapa en hel flod har det äntligen vänt. Efter regn kommer solsken, tillslut. Det gäller att aldrig ge upp. Ärligt talat är jag lycklig för första gången på 5 månader. Det är som en sten som släppts från mina axlar. Jag vet vem jag är och vad jag kan. Jag har ett mål och jag kommer inte ge upp fråns jag sitter där en dag med allt jag vill ha. För jag vet att jag kan och att jag nu har människor i min närhet som tror på mig och är villiga att hjälpa mig nå mitt mål känns helt jävla underbart. 2012 ska bli mitt år.

Har haft en mysig kväll på espresso house med fina lina! Och hunnit prata med en annan fin vän som just kommit hem. Det gäller att ha vänner som kan glädjas åt en och stötta, vilket jag har och ni vet vem ni är<3 sängen nu för imorgon är en stor dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0