I know I suck badly at this thing

Jag har haft fullt upp. Jag har inte vetat om jag vill blogga eller inte, om jag vill dela med mig av allting, eller vad jag vill dela med mig av. Men denna gången lovar jag att det blir en fortsättning för den här bloggen men mitt mest privata kommer stanna utanför..

För att uppdatera er hur det har gått för mig så har jag kommit igång väldigt bra med träningen och äter faktiskt mycket bättre. I veckan kommer det finnas lite tips och tricks här! Dock hade jag min svacka förra veckan när jag åkte hem, mycket jobb, kort tid att träffa nära och kära, mycket plugg gjorde att jag fick prioritera lite annorlunda.. Men jag är back on track, kom till Norrtälje idag, åkte princip direkt till spinning passet . Härligt!

Har inte varit så duktig med maten idag, åt åtminstonde en bra frukost!
Knäckebröd med ost och gurka, lite yoghurt och en kopp te.
Sen fick det bli en macka till lunch med räkor, en kopp med nudlar och två mackor till middag.
Och ett päron och lite nötter efter träningen!

Nu måste jag sova, skola imorgon. Och jag har köpt två snygga ringar, visar imorgon!
GONATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0