This is so fucking good

En ytterligare dag av träning, mina ben kommer vara så döda imorgon. Dagen började med fibergröt, äppelmos och lite laktos mjölk. Det fick jag trycka ner kan jag lova, nasty as hell men det är bara att vänja sig, JADÅ! Annars har jag fått i mig lite frukt, lunch och middag bestående av pasta och skinksås och mycket sallad. Lite fil fick det faktiskt bli nu ikväll, sjukt hungrig efter träningen.. Har nog insett att jag inte kommer komma någonstans utan bra diet med mycket energi.

Fick iallfall två olika pass på gymmet som kommer döda mig, världens bästa instruktör åtminstonde på friskis. Så nu ska jag släpa mig till vikterna fyra dagar i veckan och dessutom klämma in kondition. Hej spinning! Riktigt skön känsla att vara på gång och att det faktiskt kommer synas resultat snart, LIKE. Dessutom är jag inte alls lika sugen på socker längre, träning är good!

Life is good, töntig jag är nu. Imorgon består av skola, fixning av hår, coaching samtal, träning:D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0