I need to run like a maniac this week

Denna helgen har varit underbar av en anledning, jag hade besök av mitt hjärta. Men tiden gick sådär jätte mycket för fort och sen var det söndag och dags att säga hejdå igen. Just nu är det nog enbart min besatthet av min kalender som får mig att stå ut. Eftersom idag får jag åka hem om nio dagar och stanna hemma i två veckor, eftersom Sandra kommer på besök i helgen, att jag sen får spendera tio ytterligare dagar i norrtan och sedan åka hem två veckor för att avsluta med att åka upp två dagar och flytta till skåne. Tiden bara rinner iväg och glad är jag för det.

Förra veckan gick träningen och kosten riktigt bra, dock lär jag få svälta och springa tills jag dör denna veckan efter helgens intag.. Skärpning pauline AHL! och jag skojjar inte, pizza, mc, godis, vin, glass you name it. Lär gått plus ett kilo denna helgen, tur jag ska svettas ihjäl på gymmet imorgon då! Kanske blir en löprunda dessutom, finns faktiskt inget bättre än att springa!! Som sagt NY vecka NYA TAG!

Ledig idag, ledig imorgon sen skola, ons, tors, fre. Då ska det tryckas in en klippning och slingor vilket verkligen behövs eftersom utväxten är enorm! Idag fick det bli utflykt som slutade på thuns som är lite som ullared, fanns lite att fynda och jag fick med mig hem ett par gummistövlar från Esprit.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0