Like I love you

Ja jag erkänner, jag har tappat bloggandet lite, IGEN. Skärpning jag lovar! Helgen har varit great iallfall, blev en kväll med pizza och film, en lördag med 4 filmer i rad och vin på kvällen. Idag har varit en slappedag, glee hos Jerry och handboll, film nu. Jag behövde en sån här helg. För nu är det mycket skola.

Jag längtar faktiskt hem lite nu, som tur är kommer min älskling på fredag. Varför är det alltid så att man längtar extra mycket ju närmre man är? Men det är bra, det blir sådär pirrigt i kroppen när man bara är sådär galet kär.

Nu borde jag sova, spinning imorgon bitti och städ/tvättdag. YEAH!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Pauline. Jag tycker om din blogg och följer den så gott som alltid. Du ger mig bra tips på träning och mat. Just nu hänger jag med på dina tre veckor utan alkohol.

Du har ju haft pojkvän och så innan men sen har man inte hört något om honom. Är det han du träffar igen eller är det en ny "älskling"?



Kram Lina

2011-01-26 @ 10:03:35
Postat av: Pauline

Hej!

Skönt att höra. Jag ska blogga lite mer nu, har jag lovat mig själv! alltid kul att dela med sig! Hur gick det för dig i tre veckor utan alkohol? Neej det är faktiskt samma!

Kram

2011-02-23 @ 22:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0