Finally, two days to weekend




Outfit från idag.
Skola idag, killing me. Fast det var inte helt hopplöst, fanns bra stunder. Är propp mätt nu, kunde skippat den där sista måltiden så jag slapp bli kräkmätt. Fast träningen gör mig galet hungrig. Frukt ? mmmm!! Det går faktiskt riktigt bra men min nyttiga vecka än sålänge och jag är inte ens sugen på att äta något onyttigt. I helgen tänker jag äta massor av vindruvor, morötter och päron. Yummy! Träningen går galet bra känns det som, ser redan skillnad på kroppen dock går vikten inte som jag önskar. Men man kan inte få allting direkt eller hur? Imorgon kör jag vilodag med en lång promenad. Ikväll har jag kört Spinning medel, helt död efter!

Behöver jag säga att jag vill spy på skolan? Och det lär bli mera mera arbete när jag ska jobba. Skjut mig. Eller ja ge mig juni nu tack och helst ett nice jobb. Och och och och och och och... Tur jag har viljan iallfall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0