Mr sunshine please shine for me

Jag tror att allt som händer har en mening. Att efter regn kommer solsken. Denna veckan, eller ja dom senaste tre veckorna har någon verkligen hatat mig. Motgång föder framgång så var det ja. Gnällspik ggr 10.
Slut med det. Förrutom ovissheten om vad som händer så är mitt huvud på snurr. Tänk om, varför inte? Jag borde. Nej det går inte, jag vill. verkligen men nej det funkar inte så. 22 år och mitt nästa move är att flytta.

Igår sprang jag tills svetten rann totalt på löpbandet, herregud vad skönt! Jag har glömt bort hur underbart det är att springa, dumma väder som gör det tråkigt att springa, tummen upp för löpband! Imorgon ska det bli löpbandet igen, jag har börjat storm älska att träna sent på kvällarna. Väldigt lite folk på gymmet perfekt!

Annars är jag en workoholic just nu, sista fulla veckan sen blir det mindre igen. Möte på torsdag vilket kan bli något bra i framtiden.


ett lite bittert inlägg av en lite bitter tjej just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0