This place is about to bloooow

En fredagskväll med jobb, två timmar hos Karin och fick träffa Emma, höjdpunkt! Men lika kul var det att träffa alla andra, längesen! Blev tidig hemgång för mig och Mia, åkte hem till S och somnade rätt hårt. Hela dagen idag har jag spenderat på jobb, mycket att göra det gillas. Ikväll var tanken utgång men blev hemma kväll, pappa drog ut på maten och sen var jag ännu mer död. Har fått lite gjort iallfall, lagt ut två skor på tradera och nu är jag däckad framför Godzilla. Pensionärs varning på mig?

Det får nog bli skärpning efter tisdag. Imorgon är det jobb och en lång bilresa till Norrtälje som väntar. Inte jätte sugen, blir bara sön-mån dessutom. Lite skola och packa ner resten av lägenheten, det ska dock bli skönt.

Träning ska bli mitt liv igen, jobbet har varit mitt liv de senaste två veckorna och när jag idag fick höra; meen vad händer, annars tränar du ju varje dag?! Sant. Aj! Ops! Ja, tisdag kör jag igång. Och idag var jag faktiskt ute en runda och sprang, hur skönt som helst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0