And now we are back on track again

Torsdag. Torsdag betyder jobb till åtta och gymmet efter det gillas! Hann en runda till solariumet innan också, perfekt! Får fuska lite eftersom jag jobbar typ alltid? Har ju faktiskt varit ledig två dagar nu och vart tog tiden vägen? Plugga har jag inte hunnit med får bli ikväll när det är lugnt. Hade en perfekt vecka före påsk, åt bra och unvek socker, tränade något varje dag, halleluja vad min mage och kropp mådde bra. Känslan att inte känna sig tung i kroppen, vart tog den vägen? Den är tillbaka nu, jag älskar ju träning egentligen. Det handlar om motivation. Det är inte värt det, att trycka i sig den där onyttiga maten och bli baktung. Ibland måste man ju men nyttigt och lagom av allt är bäst.

Jag tänker vara redo för beach 11.




Jobbet nääästa!

Kommentarer
Postat av: Fia

Din blogg behöver en roligare header:) kram

2011-05-05 @ 21:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0