Keep on fighting the last week too

Herregud. Jobbet tar med eller mindre över mitt liv, tanken var deltid men jag jobbar heltid. Och dessutom pluggar jag heltid? Stressen har dödat mig halft denna veckan, mycket slit och tårarna har runnit. Men som ni vet så ger jag aldrig upp, två dagar kvar av denna helvetes stressen sen är skolan över, åtminstonde alla feta arbeten som ska in. Examens arbetet är i princip redo, vilken känsla och egentligen har jag aldrig kännt mig som omotiverad just nu. Jag måste ha en ny utmaning..

Träningen har gått åt helvete denna veckan, kroppen och tiden räcker helt enkelt inte till. Men imorgon ska jag börja dagen med några km i skogen, perfekt, lite gröt på det och plugg hela dagen. Perfekt.





Back on track..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0