Foto dag

Lite foton från idag som vi tog! Började dagen med sovmorgon, Sara kom hit så fixade vi mina garderobs dörrar var helt enkelt för svårt att sätta tillbaka dom själv.. tur med en kompis så nära! Blev sedan en sväng ner till ribban, till pildammsparken, värnhem, willys, emmaus och slutade hos Sara. Var inne i en djuraffär också och där lär jag aldrig sätta min fot igen, jag avskyr ormar. Såklart hade dom inte en utan typ tio och vid ett fönster såg det ut som där inte fanns något så jag tittade rakt in på den feta ormen. Lär ha feta mardrömmar om den inatt, uuusch! Det bästa var nog i slutet när vi kollade på ödlorna och fiskarna så ligger där en äckel orm såklart och jag såg bara den snabbt men började skrika.. Och en som jobbade i affären stod bakom mig. Yes! Är man livrädd så är man!

Har även hunnit med ett Yoga pass med Sandra idag, underbart skönt!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0