Fredags mys deluxe

Jobb sen hämtade jag upp Ella för fredags mys, hon sov även här. Världens sötaste sjuåring! Blev chips och hajar som hajar tills hon somnade... Idag har jag städat hela lägenheten, så skönt nu! Hunnit träna lite, tvättat och lämnat Ella hemma. Riktigt skönt med ledig helg och en lugn helg! Behövs ibland!

Kan inte annat än älska barn ibland, under dom här två dagarna har hon sagt; "ÅH , pappa jag har sett ett soppnedkast idag!!!!" Imorse såg vi barnkanalen och så säger hon " Pauline, nu kommer det snart en pojke, en pojke i en guldig klänning, alltså han är en pojke".. så kom Dileva ut!

Måste säga att jag har hittat det bästa power yoga passet ever! Var på gymmet i torsdags och passet var riktigt bra, lagom med folk, bra utformat pass och avslappningen i slutet var något extra haha. Blir att gå dit varje torsdag nu! Yoga är bra för stryka, balans men även för själen. När man är där tänker man inte på något annat och när man går därifrån så känner man sig lättad.

Nog om det, blir duschen nu sen laga mat! Ikväll ska jag ha mys med Karin och Sara! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0