Hey the rain came

Blev bitter på regnet blev ett svettigt pass på gymmet. 40 min intervall träning sen mage och ben träning! Ska försöka ta tag i det igen och gå dit minst tre ggr i veckan. Ska börja äta annorlunda också, det onyttiga sätter sina spår för mycket på bara nån månad har min kropp förändrats mycket. Och jag har för lite energi att jag ibland inte orkar ta ut mig fullt på ett pass. Så mer tallriksmodellen för mig, lite mindre kolhydrater mer kött och grönt! Mer vatten. Har märkt stor skillnad på träningen efter vad jag stoppar i mig. Ska införa en äta vad jag vill dag varje helg( äta vad jag vill till måtta).. Tanken är inte att gå ner utan omvandla det jag gått upp den senaste månaden till muskler. Har det ultimata läget till att bli vältränad nu så nu tar jag tag i det! Nya mat vanorna börjar imorgon och startar dagen med en pw eller ett löp pass på gymmet imorgon:) ska fortsätta skriva i bloggen om mina tränings pass, middagar osv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0