När något måste hända för att man ska inse

Hade världens mys kväll igår hos mamma och pappa. Jul mys med familjen och mormor och morfar! Fick dock inte i mig så mycket eftersom att bak fyllan från festen i lördags var enorm.. Mysig kväll iallafall, sov över ganska skönt eftersom att det var kaos ute! Körde till jobbet imorse och påväg dit är det en smal landsväg, mötte en mini lastbil son körde över på min vägbana. Antar att personen sysslade med annat eller somnade.. I ren panik tryckte jag på bromsen och la mig på tutan, räddade nog mitt liv för i sista sekund väjde lastbilen.. Det var så sjukt nära, krocka framifrån i 90 km/h det hade inte slutat bra. Jag blir enormt djup när sånt händer, vissa saker är så sjukt onödiga att läggs ner tid på när det finns saker som är så mycket viktigare. Och att ta vara på det man har.. Vara tacksam.. Uppskatta. Nu ska jag sova, börjar min kväll med att ta hand om mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0