Somedays are longer then others

But the sun did shine today.

Kristall kronan måste förlängas i sladden för mitt tak är för högt=lampan hänger för högt upp, älska 3 m i takhöjd. Det kommer iallfall bli riktigt häftigt när skiten är uppe! Helgen får bli en fixar helg, halva tvätt påsen kvar, mina garderober ska äntligen målas vita och min ena dörr! Kommer bli väldigt stor skillnad, ni ska få se! Har även kommit fram till att jag hatar mitt ben till bordet i köket, tur pappa är lätt övertalad för den skiten åker i helgen. In med ett nytt snyggare och högre ben!

Jag har faktiskt haft en skit dag. Men det har alla ibland, jag gjorde det bästa av det och vann! Blev träning ikväll också, perfekt! Nu måste jag sova, pw imorgon om vädret tillåter sen jobb och yoga med bästaste Sandra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0