Sometimes we get tired

Idag har jag spenderat min dag med Saara. Först en sväng till Lund och pappas jobb, willys och frukost hos Sara! Sen började vi evighets projektet, sätta i löshår med vax hemma själv... Det tog tid, vi körde paus lite då och då, glögg paus, pepparkaka paus.. Efter några timmars slit blev vi klara och jag är nöjd! Det blev faktiskt väldigt bra för att vara första gången, kanske inte rätt sätt men det ser jämt och snyggt ut! Vi kan!!! Nu väntar vi bara på våra fjäder extensions som vi inte kunde låta bli att beställa.. jag vill ha! Måste erkänna att det kliar i fingrarna nu, jag vill också ha långt hår men jag vet hur det blir så NEEEEJ....











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0