Fredag. Behöver jag säga något mer?

Friday, I´m inlove.

Solen skiner och jag är ledig. Har haft en lång sovmorgon, hur skönt?! Måste göra lite tråkiga saker nu, typ städa och tvätta.. Men känns okej när jag vet vad som väntar, utgång med Lotten och Karin! :) Min dumma fot bråkar fortfarande så istället för en pw i dag blir det cykeln ner till systemet och solariumet. Behövs!

Har hittat två nya lägenheter att kolla på, så slängde precis iväg lite mejl. Vilken djungel det är, har kollat på många nu.. Men tillslut hittar jag väl något, dessa två är bra i pris, hyra och har bra planlösning. Viktigast! Måste också ha enormt bra garderob och förvarings möjligheter. Syftar på min stora klädsamling.. och skor. Drömmen om en walk in closet kan jag fet glömma nu när jag ska flytta själv. Hej en liten etta eller tvåa med tur.

Nu ska jag kötta Rihanna i öronen resten av dagen och cykla ner till systemet i hopp om att ingen jag känner ser mig. Hej solbrillor och fettigt hår.



Rihanna- complicated


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0