När man har ett lyckorus

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/710322/pauline?claim=jgnwmy6k29x">Följ min blogg med Bloglovin</a>
Vilken helg, vilken söndag. ÅH! Spenderade min lördag hos Sandra och Micky, blev bjuden på god mat och sen blev det film mys! Mysig lördag helt enkelt :) Idag har det varit jobb och vi hade mycket att göra dessutom blev det strömavbrott mitt i allt. haha! Alltid kaos när jag jobbar med T! Kalas blev det efter jobbet för lilla Ville, världens sötaste unge jag lovar! Han sprang runt i tshirt och blöja hela kvällen med sin brandman hatt, handskar och yxa... Kolla PLINE KOLLA! Hela han är ett lyckopiller, herregud. Räcker att hänga där en timme sen är man fylld med kärlek och lycka. Att en unge kan bli så överlycklig av en glasspinne, vilken lycka.

Har även hunnit med en annan sak idag. Jag vill bara hoppa runt av lycka, det gäller att inte ta ut något i förskott. Men den här veckan kan ändra mycket i mitt liv, om sådär en två dagar vet jag mer. Ni får veta direkt! ;)

Nu blir det sängen, upp tidigt och ringa imorgon sen kör vi jobb 4 dagar i rad nu! Avslutar detta inlägget med en fin bild på en fin vän.

 


Kommentarer
Postat av: alexandra

Sv: lagt till dig nu :)

2011-09-12 @ 14:13:47
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0