Outfit of today

Lång dag på jobb. Mycket att göra så gick därifrån helt slut i huvudet. Åkte till Sape efter jobbet, slutade med en sväng till Väla. Har blivit jätte fint där och töntig som jag är ibland bara var jag tvungen att springa in i vår butik och kolla runt. Jag vill också ha så fint! Fick inte med mig något hem till mig själv faktiskt, var nog Sapes förtjänst eftersom hon inte orkade med min velighet.. Blev två par jeans till lillebror, får se om han godkänner dom imorgon brukar bli en hit när jag har handlat!

Måste säga att jag blev enormt besviken igår, såg att H&M hade jeans för 99 kronor nu. Tänkte direkt, perfekta jobb jeans!! Till min besvikelse fanns inte dom i svart i butiken och dom mörka jeansen såg jag inte klok ut i. Funderar på att beställa hem dom i svart i minsta storleken och hoppas på det bästa för den jag provade i butiken var sjukt mycket förstora.. Jeans töjer ju sig dessutom. Dilemma!

Ligger i sängen nu och ser Criminal Minds, favvo programmet just nu. Borde sova, är ledig imorgon. HUR underbart?! Dessutom blir det utgång på kvällen.





Tröja från H&M
Jeans från Tommy Hilfiger
Skor från din Sko
Armband från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0