Romantiskt vs modernt?

Har lite ångest över inredningen till den nya lägenheten. Jag är kär i den romantiska stilen, vitt och stilrent. Men sen måste det vara mysigt, mycket färg och tyger.. Så det får nog bli modernt och mycket färg och levande ljus iallfall i mitt stora rum. I köket vill jag ha ett vitt bord i högglans, lite högre barbord med fyra vita stolar och i taket ska min kristal krona hänga. Nu gäller det bara att hitta allt jag vill ha, bolagret hade faktiskt snygga soffor så får åka runt och titta lite. Prio ett blir ny soffa, matbord och stolar, soffbord, tv bänk och cykel. Kommer bli dyrt men tänker bara köpa sånt jag verkligen vill ha den här gången.

Men mest av allt vill jag att dom här två veckorna ska gå fort.. för mitt rum är redan flyttkaos gånger tio. Och min lillebror försöker redan få mig att bo i hans rum så han kan flytta ner. Kärlek det. Nu ska jag fortsätta märka kartonger och sen blir det en sväng inom gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0