The sun is shining

Ledig dag. Sjuk såklart men idag tänker jag ha en riktig ta hand om mig själv dag. Bara vara själv, få tid att andas ut lite och tänka klart. Sommaren är i princip över, vart tog den vägen? Tiden har bara runnit iväg och jag har jobbat hela tiden. Mitt nya schema börjar nu, lite mer ledighet vilket kan behövas just nu iallfall.

Väntar spänt på ett samtal från banken, kommer avgöra min höst... Är ganska trött på att leva i flyttkartonger och med saker överallt. Livet kommer förändras lite mer vilket känns skönt, det behövs. Idag kommer min dag för mig själv bestå av en lång promenad med musik, laga mat, mysa med film ikväll och sen tänkte jag pyssla lite. Ska göra en tavla och klistra på alla saker jag vill uppnå detta året. Vision board!

Idag går orden "Jag kan själv" och "Det kan bara bli bättre" runt runt i mitt huvud.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0