Take care of the ones you love

Bra kväll igår. Dansade tills fötterna värkte! Jobb hela dagen idag och sen åkte jag till mina föräldrar för att lämna alla hjärtans dag presenter, lite tidigt men träffar inte dom på tisdag.. Köpte ett par grytvantar och en grytlapp från lexington till mamma och pappa, Hannes fick en hjärt formad skål med godis och en små kompis.

Lyckades få punktering på bilen precis utanför furulund på den mörkaste vägen, high five! Bittertjej?... Pappa kom tillslut fullt utrustad i skid kläder och reflex väst. Saved me! Vad skulle jag göra utan pappi? Fick lära mig hur man byter däck.. Minns nog det nästa gång.. Not!

Har lyssnat på beyounce heart brooken girl på repeat idag. Underbar låt.. Film ett avklarad nu blir en till nu, ledig imorgon ska jag fira med ett löp pass och en sväng till solariumet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0