Karma can be a bitch

Måndag. Fruktansvärt lång dock tog jag på mig två projekt under dagen på jobbet så sista timmarna gick fort! Byggde om och hängde om på både barn och baby. Bra blev det! Och roligt var det, får hoppas dom andra uppskattar det imorgon:) hamnade hos mina föräldrar idag igen. Glömde såklart hälften när jag körde härifrån imorse så blir en natt till här. Klagar inte väldigt mysigt!

Sista dagen på Nova imorgon, känns tråkigt.. Men förhoppningsvis får dom in en ny positiv prick där imorgon! Allt har verkligen släppt nu, livet känns så bra. Och så kreativ som jag har känt mig idag har jag inte varit på länge. Ska nog ta tag i ett annat kreativt projekt i min lägenhet den här veckan.. Lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0