När kreativiteten flödar..

Känner att jag behöver få lite utlopp för min kreativitet.. Så idag och imorgon ska jag baka. Såklart något som innefattar mycket små detaljer.. Har även kommit på vad jag ska ha på väggen ovanför min soffa. Om ni ser bilden nedanför så är det sista strecket översta kanten av soffan.. Vita tavellister ovanför och sen tavlor med svart ram. Sen ska det fyllas med olika bilder alla i svart och vitt är tanken. Personliga texter, bilder, illusioner. Nutid framtid. Vad tror ni? Känner mig väldigt inspirerad så vill börja direkt!

Min hall ska även få en stor tavla men bilder på saker, personer som betyder något för mig. Tycker inte om att ha foton överallt så blir perfekt att samla allt på ett ställe. Ikea har en jätte fin ram som jag tänkte köpa till det.. Ni ska få se så fort jag har påbörjat mitt lilla projekt!

2,5 timme jobb kvar nu, sista kvällen på jobbet. Och p.s finns en anledning till varför jag inte fick MVG i bild.. Se nedan haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0